dilluns, 21 de juny del 2010

Cloenda Projectes 56t


Untitled from Olga on Vimeo.

Dimecres va finalitzar el curs de Projectes VI amb una cloenda amb arquitectes convidats on es van debatir temes relacionats amb el que s'havia realitzat durant aquest any. Com a petit resum, en aquest video mostrem les propostes realitzades pel taller del Jordi Bardia. Només dir que ha sigut un plaer haver compartit aquest any amb tots i que continuarem en contacte a través d'aquest blog, sobretot els erasmus!!

Link al video

3 comentaris:

  1. Moltissimes gracies. Ha sigut un any dur però hem apres molt. Els que marxem d'Erasmus seguirem el blog, jo concretament des d'italia!

    A.G.Nadal

    ResponElimina
  2. Muchas gracias Olga por colgar el video. Creo que es un documento magnífico que relaciona el blog con el curso para el que se creó... Los proyectos son en general muy interesantes y a pesar de la dificultad del lugar (Via Augusta, Saragossa) y del programa mixto (viviendas, guardería) los resultados han conseguido unas cotas de calidad muy notables para un curso de tercero de proyectos.
    Para mi ha sido un curso magnífico y ha sido un placer compartir un año de mi vida con vosotros. Espero que esto sólo sea un comienzo de una gran amistad.
    Manteneos en contacto conmigo y con el blog !
    Espero que sigais aportando, ahora con muchas más ganas y conocimiento, entradas sobre vuestras experiencias en otros cursos, universidades y paises, y sobre la arquitectura que os interesa.
    Vuestras aportaciones van a ser fundamentales para los estudiantes que tomaran vuestro relevo el año que viene! Jordi Badia

    ResponElimina
  3. Molt bo aquest resum del curs!! És una gran idea!!
    Es veuen projectes molt interessants!

    ResponElimina