dissabte, 16 d’octubre del 2010

Rietveld Pavilion at the Kröller-Müller Sculpture Garden

Aquest és un dels projectes d'arquitectura que més m'ha impactat i que m'ha acompanyat de manera persistent en la meva memòria durant tots aquests anys des de que el vaig descobrir. Fa anys vaig visitar aquest magnífic Museu d'escultures a l'aire lliure seguint la recomenació del Josep Bohigas i mai li agrairé prou el consell. La visita a aquest Parc, amb bicicleta que llogues a l'entrada, descobrint edificis, pavellons, i escultures és tota una experiència memorable. El pavelló  Rietveld construit a l'any 1955 és la cirereta... La composició de la planta, la riquesa de la secció a diferents alçades, l'utilització dels materials, les textures i els colors, converteixen aquesta peça en una de les meves preferides. No us la perdeu! JB
link a les imatges

1 comentari:

  1. Magnífico edificio.Gracias por la referencia.
    ¿Se puede acceder a la planimetría del mismo?

    Un saludo

    ResponElimina