dimarts, 14 de desembre del 2010

DISCURSO STEVE JOBBS EN STANFORD

Ayer hablábamos en clase de este discurso de Jobbs - surgió hablando de tipografías en las entregas. Jobbs explica en este vídeo tres cosas que dice le han cambiado la vida. En la primera cuenta que clases de tipografía en la universidad porque le apetecía, lo que aplicó más tarde en los Mac, y luego lo copiaron los PC - por lo que debido a esa decisión de asistir voluntariamente a la clases de tipografía de una sola persona los ordenadores de todo el mundo son radicalmente distintos a lo que hubiesen sido. Las dos siguientes son igualmente sorprendentes. Os dejamos con el vídeo.



Surgió también la comparativa con Facebook, es sorprendente la motivación y ambición de estos dos personajes.

1 comentari:

  1. hola, molt bon post!

    sóc alumne de l' ETSAV i em sorprèn com n'arriba a ser de certa l'expressió que diu que "el mundo es un pañuelo", m'explicaré:

    aquest quadrimestre de tardor 2010, he cursat construcció-VI a l'escola, i en acabar les seves sessions teòriques un dels 3 professors de l'assignatura, en Jaime Prous, va projectar aquest mateix vídeo a mode de cloenda de les seves classes de teoria!

    és ben curiós veure com arquitectes i alumnes en destaquen el valor útil d'un mateix vídeo cadascun des de les seves classes

    tot i així, no deixa de ser espectacular el missatge motivador, gràcies pel post

    ResponElimina